NBA פורים שפיל המשך – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

בפריוויו שלי בשבוע שעבר, שעלה ביום שלישי, ניסיתי להתאים את מגילת אסתר לליגת ה-NBA, לכבוד חודש אדר שהחל קצת יותר משבוע ולכבוד חג פורים הקרב ובא. המתבונן הנבון ודאי שם לב לכך שרק כמחצית מסיפור המגילה הושלם אז, ולכן היום פורמט זה יימשך.

תזכורת מתוך ויקיפדיה: פורים שפיל (מיידיש או מגרמנית: Purimspiel; משחק פורים או מחזה פורים) הוא מופע היתולי לחג הפורים המתבסס על מגילת אסתר. זוהי למעשה דרמה קומית, שבה שחקנים, לעיתים קרובות לא מקצועיים, מופיעים בסגנון הקומדיה דל ארטה. השחקנים מחופשים לגיבורי המגילה כמו מרדכי היהודי, אסתר המלכה, אחשוורוש והמן. מופעים מסוג זה היו נהוגים בקרב יהודי אירופה מאז המאה ה-16.

המשחק המוקדם היום יביא את זאיון וויליאמסון וחבריו לארח את בוסטון בשעה נוחה לציבור הישראלי, ובהמשך נקבל בעיקר קרבות בין קבוצות במאזנים שליליים, אך גם כמה משחקים שחורגים מכלל זה, ובראשם הביקור של ברוקלין אצל הקליפרס.

22:30 ניו-אורלינס פליקנס (12- 17) – בוסטון סלטיקס (15- 14):

בלילה ההוא נדדה שנת זאיון וויליאמסון, ויאמר להביא את ספר הבוקס סקור דברי המשחק ויהיו נקראים לפניו. וימצא כתוב אשר לא קלעה החמישייה סל שדה אחד ברבע האחרון נגד פיניקס, אשר ביקשו להשלים קאמבק ולהנחיל לפליקנס עוד הפסד. ויאמר זאיון מה נעשה עם הבעיה ההתקפית של החמישייה הזאת, ויאמרו המאמן ושחקניו לא נעשה עמה דבר. ויאמר זאיון נגד מי המשחק הבא, ובוסטון באו לחצר הפרקט בניו-אורלינס, לשחק נגד הפליקנס ולהביס אותם עם התכנית אשר הכין סטיבנס. ויאמר ואן-גנדי לזאיון הנה עכשיו משחק עם הסלטיקס, ויאמר זאיון אבוא.

ויבוא טייטום, ויאמר לו סטיבנס מה לעשות באיש אשר אני חפץ ביקרו, ויאמר טייטום בלבו למי יחפוץ סטיבנס לעשות יקר יותר ממני. ויאמר טייטום אל סטיבנס, איש אשר המאמן חפץ ביקרו. יביאו הרבה דקות אשר יתן המאמן, ותרגילים אשר תכנן עבורו המאמן ואשר ניתנה לו רשות לזרוק חופשי. ונתון הדקות והזריקות על יד איש משרי המאמן הרכזים, והביאו אל האיש אשר המאמן חפץ ביקרו, ויקח המון זריקות ויאמרו עליו ככה יעשה לאיש אשר סטיבנס חפץ ביקרו. ויאמר סטיבנס לטייטום, מהר קח את הדקות והזריקות כאשר דיברת ועשה כן לקמבה ווקר המתאושש מפציעות, אל תפל דבר מכל אשר דיברת.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של בוסטון על זאיון. הסלטיקס מתקשים להגן על הצבע, והיום עומד מולם אחד מהטובים בליגה בקליעה בצבע.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק לא רע בכלל. בוסטון שנמצאת על קו התפר בין קונטנדריות ובין שאינה מול הפליקנס שמצאו את שני כוכבי העתיד כנראה, וכעת צריכים להתאים את שאר הסגל.

הימור: הסלטיקס לא מצליחים לשמור על יציבות. ניו-אורלינס ב-5.

2:00 קליבלנד קאבלירס (10- 20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11- 18):

ויקח דראמונד את ההזדמנות בקליבלנד ויקח מלא ריבאונדים, וימסרם לסקסטון וגארלנד ויקראו לפניו ככה יעשה לאיש אשר ירבה למסור לנו. וישב קובי אלטמן אל שוק הטריידים ודראמונד נשלח אל היציע אבל וחפוי ראש. ויספר דראמונד לכל חבריו ומכריו את כל אשר קרהו, ויאמרו לו כולם אם מדטרויט לקליבלנד הגעת אשר שתיהן קבוצות שלא ברור לאן הן הולכות עדיף לך לעבור, כי אלו קבוצות לא מספיק טובות. עודם מדברים עמו וג'ארט אלן הגיע, וישלח לקחת ריבאונדים ככל אשר עשה דראמונד קודם.

ויבוא פרסטי עם שחקנים לכל טרייד שמתנהל בליגה. ויאמר פרסטי לכל ג'נרל מנג'ר מה שאלתך ותינתן לך ומה בקשתך אם תיתן לי בחירות דראפט היא תעש. ויען פרסטי לשחקניו ויאמר אם מצאתי חן בעינכם שחקנים ואם עליכם טוב, ינתנו לי בחירות גבוהות בשאלתי ועתיד לקבוצה בבקשתי. כי מכרתי את הווה הקבוצה בטריידים לכל מיני קבוצות, ואילו הייתה לנו בחירה גבוהה החרשתי, כי אין הניצחונות שווים בנזק הדראפט.

המפתח של המשחק הוא הקו האחורי של סקסטון וגארלנד, כאשר יכולת טובה שלהם עוד עשויה להספיק לניצחון שיעצור את רצף ההפסדים הגדול הנוכחי.

רמת עניין של משחק: C- – שתי קבוצות שכבר איבדו עניין העונה בשלב מאוד מוקדם ומתעניינות בעיקר בטריידים שמטרתם להשיג בחירות דראפט.

הימור: הקאבס נראים אבודים לחלוטין בתקופה האחרונה. אוקלהומה ב-9.

2:00 אורלנדו מג'יק (12- 18) – דטרויט פיסטונס (8- 21):

ויאמר סטיב קליפורד וישאל את עצמו בעצב רב, מי הוא זה ואי זה הוא אשר מלאו ליבו לפצוע את כל השחקנים שלי. ויאמר לעצמו איש צר ואויב, ואין איש יודע למי הוא התכוון. וניקולה ווצ'ביץ' שב בחמתו מהאימונים ויבוא אל הפרקט, ועוד שחקן נופל באימון או במשחק ונפצע, ויאמר ווצ'ביץ' הגם אתה מבקש לגמור את העונה ולהשאיר אותי לבד לקלוע 40 כל משחק ולהפסיד, הדבר יצא מפי ווצ'ביץ' ופני קליפורד חפו.

ויאמר דניס סמית השחקן החדש של הפיסטונס, גם הנה בלייק גריפין אשר היה פעם כוכב אשר הביא את הקבוצה לפלייאוף נרקב על הספסל למרות שפעם הטביע גבוה חמישים אמה, ויאמר קייסי אנחנו רוצים להעביר אותו בטרייד. ויתלו את גריפין על הספסל אשר הטביע מעליו פעם ואמרו לו שהוא בקרוב אולי עוזב את דטרויט וחמת גריפין שככה.

המפתח של המשחק הוא ווצ'ביץ' והיכולת של דטרויט להתמודד איתו, מכיוון שההגנה של המג'יק על שחקני כנף היא סבירה וזו של הפיסטונס על הגבוהים פחות.

רמת עניין של משחק: D+ – במשחק הקודם עוד יותר נכסים עתידייים מעניינים ממה שיש במשחק הזה.

הימור: הפיסטונס קצת פחות גרועים לאחרונה. דטרויט ב-8.

2:00 טורונטו ראפטורס (15-15) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (20- 10):

ביום ההוא נתן ניק נרס את הנהגת הקבוצה לידי פסקאל סיאקם, וגם ואן-וליט בא לקבל כדורים כי הוא קלע הרבה נקודות. ויקח נרס את טבעתו אשר העניק לו קוואי ויראה אותה לסיאקם, וישתפרו טורונטו ויגיעו למאזן חצוי. ויוסף ואן-וליט וידבר לפני נרס, ויתחנן לו לקבל יותר כדורים כדי אולי להיבחר לאולסטאר. ויושט נרס לואן-וליט את ניהול ההתקפה כשלאורי פצוע, ויקם ואן-וליט וישפר את ההתקפה של טורונטו. ויאמר אם על המאמן טוב ואם מצאתי חן לפניו וכשר הדבר בפני המאמן וטוב אני בעיניו, ייכתב לשרטט לי תרגילים מחשבת ניק נרס המיוחד אשר הביא אליפות בתור מאמן רוקי. כי איככה אוכל וראיתי אותנו במאזן שלילי, ואיככה אוכל וראיתי באבדן שאיפות הפלייאוף.

ויאמר אלטון בראנד לאמביד ולסימונס, הנה הרבה מנוחה נתתי לשניכם ואת ברט בראון פיטרתי מהר על אשר חטף סוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף. ואתם תיקחו זריקות כטוב בעיניכם מתי שתרצו, וחתמו עם זריקות קלאץ', כי כוכב אשר נכתב כאולסטאר ונחתום בחוזה המקס אין להשיב. ויקראו שחקני המשנה בעת ההיא, ויכתב ככל אשר ציווה ריברס אל אמביד וסימונס ושאר השחקנים אשר אצל הסיקסרס, ואל טוביאס האריס ככתבו וכלשונו.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הראפטורס על אמביד. בשנים הקודמות אמביד מאוד התקשה נגד טורונטו, אך היה זה בעיקר בגלל נוכחותו של מארק גאסול שכעת נמצא בלייקרס, כך שייתכן שהפעם יש לאמביד הזדמנות לחגוג, אך גם ייתכן שנרס מכין לו הפתעות.

רמת עניין של משחק: B – מפגש בין מוליכת המזרח לקבוצת פלייאוף מזרחית כשמאחוריהן סדרה היסטורית לא מזמן ואפשרות למפגשים עתידיים אולי.

הימור: הפעם הסיקסרס הם אלו שאמורים להיות טובים יותר. פילדלפיה ב-11.

2:00 ניו-יורק ניקס (14- 16) – מינסוטה טימברוולבס (7- 23):

ויכתוב ת'יבודו בתפקידו החדש בניקס ויחתום עם ריבוי דקות לשחקנים בולטים, וישלח ספרים ביד הרצים בסוסים רוכבי הרכש האחשתרנים בני הרמכים. אשר נתן ת'יבודו לשחקנים אשר בכל הרכב להיקהל ולעשות הגנה, להשמיד ולאבד את כל התקפה יריבה הצרים אותם ולרוץ למתפרצות. פתשגן הכתב להינתן דת בכל משחק ומשחק גלוי לכל היריבות, ולהיות הניקס עתידים ליום הזה להינקם בכל מי שירד עליהם. הרצים יצאו מבוהלים ודחופים בדבר ת'יבודו, ודת ההגנה ניתנה בתפוח הגדול.

בכל מדינה ומדינה ובכל עיר ועיר, מקום אשר אליו מינסוטה מגיעה לשחק, שמחה וששון ליריבות משתה ויום טוב, ורבים מאוהדי הקבוצה מודעים למצב, כי גברו הקשיים עליהם. ובעונת 2021 היא העונה הנוכחית אשר הגיע הריבילד של מינסוטה לציון דרך של הרבה שנים, ביום אשר שברו מינסוטה לשלוט עם כל הבחירות הראשונות בדרפאט ונהפוך הוא אשר ישלטו היריבות ומינסוטה ימשיכו להתקשות. נקהלו היריבות של מינסוטה בכל משחק שיש נגדם, לשלוח יד ולהשיג ניצחונות, ואיש לא עמד בפניהם, כי כולם פצועים או לא עושים הגנה.

המפתח של המשחק הוא טאונס שינסה לנצל את היעדרו של מיטשל רובינסון כדי לקלוע הרבה.

רמת עניין של משחק: D – יסלחו לי האוהדים, אבל אני כמעט נרדם רק מהפריוויו. עבור ת'יבודו זה יהיה משחק מעניין נגד האקסית, אבל כנראה שרק עבורו ועבור אוהדי הקבוצות.

הימור: יש קבוצה אחת עדיפה משמעותית העונה, ואלו דווקא הניקס. הניקס ב-10.

2:30 אטלנטה הוקס (12- 17) – דנבר נאגטס (16- 13):

אז התחילו קצת עם שמירות כפולות, כי גדול טריי יאנג באטלנטה ושמעו הולך בכל היריבות, כי האיש יאנג הולך וגדול. ויתקשו אטלנטה בהגנה ויחטפו נקודות רבות, ויעשו היריבות כרצונן. ובמהלך העונה הצטיינו מהיריבות נגדם חמש מאות איש. ואת קמבהווקר ואת ג'ייסוןטייטום ואת הרנדל. ואת דאגמקדרמוט ואת דרוזן ואת הלוקה. ואת ואל-וליט ואת קלארקסון ואת לוקה שוב ואת אנתוני דיוויס. עשרת שחקנים ששיחקו נגד אטלנטה הנוחה לכוכבים והצטיינו, ובהגנה לא שלחו את ידם.

ביום ההוא באה ההצגה של מארי במשחק נגד קליבלנד לפני הפרשנים. ויאמר מייק מאלון למארי במשחק נגד קליבלנד קלעת 50 נקודות ב-100 אחוז אפקטיבי וזה בלי לזרוק עונשין, בשאר משחקים אחרים מה עשית, ומה שאלתך ותינתן לך ומה בקשת עוד ותעש. ויאמר מארי אם על המאמן טוב, ינתנו גם במשחק הזה לי כדורים לעשות כדת היום, ואת המשחק הקודם אולי אשחזר.

המפתח של המשחק הוא הגנה, ובעיקר החשק אצל מי מהקבוצות להשקיע מאמצים משמעותיים בתחום. שתיהן לוקות בזה לפעמים.

רמת עניין של משחק: B- – שניים מהשחקנים המלהיבים והמוסרים ביותר בליגה נפגשים בקרב בין קבוצות שכנראה יאפשרו להם ללהוט בהתקפה.

הימור: אחת עם יותר כישרון והוכיחה שיודעת גם לעשות הגנה שצריך (AKA – פלייאוף). דנבר ב-13.

3:00 לוס אנג'לס קליפרס (22- 9) – ברוקלין נטס (19- 12):

ויקהלו הקליפרס נגד יוטה, גם במשחק עונה סדירה ללא הרבה משמעות, ויקלע קוואי עשרים ותשע נקודות, ויעצור את רצף הניצחונות של יוטה. ובשאר המשחקים אשר לקליפרס היו בתקופה האחרונה, ונוח עם לואוד מאנאג'מנט, וניצחון על היריבות ברוב המקרים, ובמנוחות של קוואי לא שלחו את ידם. והקליפרס נגד יוטה, נקהלו במשחק האחרון שלשום ונוח בשני המפגשים הקודמים, ובלואוד מאנג'מנט לא שלחו את ידם. על כן הקליפרס בעונה הסדירה, עושים את יום אחד משחק רציני ואת היום אחריו לואוד מאנג'מנט, בכל העונה הסדירה.

ויכתוב סטיב נאש תכנית משחק התקפית, וישלח ספרים לשלושת כוכביו, אשר בכל מיני פציעות ומנוחות, אלה שמשחקים ואלה שלא. לקים עליהם, להיות עושים את תכנית המשחק ההתקפית היעילה בלי להתאמץ יותר מדי בהגנה, בכל משחק ומשחק. וקבל הכוכבים את אשר שיחקו בהתקפה, ואת אשר כתב נאש אליהם. כי כל מי שאמר להם לעשות הגנה, צורר השומרים הרעים, חשב על הנטס שזה לא יעבוד, והפיל פור הוא הגורל לראות מי ידיח אותם ומתי. ובבאה לעשות התקפה, אמרו אז הנטס ישוב מחשבתו הרעה אשר חשב הפרשן על הנטס, ונקרע את ההגנה של הקבוצה שהוא אוהד.

המפתח של המשחק הוא מי ישמור על קוואי וג'ורג' אם וכאשר הם ישחקו, כי אין לנטס הרבה אפשרויות בתחום.

רמת עניין של משחק: A- – מפגש קלאסי בין 2 קונטנדריות ששתיהן עוד צריכות להוכיח את עצמן העונה.

הימור: הנטס כבר ניצחו קבוצה אחת מלוס אנג'לס וזה כבר מספיק להצלחה במסע הנוכחי. הקליפרס ב-7.

4:00 מילווקי באקס (17- 13) – סקרמנטו קינגס (12- 17):

ויכתוב בודנהולזר המאמן ליאניס תרגילים כשכולם עומדים בפינות, לקיים את שיטת המשחק שהביאה לבאקס מקום ראשון בעונה הסדירה. וישלח ספרים לכל השחקנים החדשים והותיקים דברי שלום ואמת. לקים את תכנית המשחק הזאת כל הזמן, כאשר קיימה הקבוצה בעונה שעברה ובזו שלפניה, וכאשר היא הניבה ליאניס שני MVP, למרות הכישלונות בפלייאוף. ומאמר בודנהולזר קים את שיטת המשחק של מילווקי, ונכתב בספר למרות שהקבוצה הלכה קצת אחורה ולא קדימה, לפחות בהיבט של המאזן.

וישם לוק וולטון מס על הקו הקדמי כדי לתת יותר כדורים לגארדים. וכל מעשה תקפו וגבורתו ופרשת גדולת פוקס אשר נהיה רכז מהטובים בליגה, הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים של סקרמנטו קינגס שהיו לרגע במאזן חיובי לפני שהחל רצף הפסדים חדש. כי פוקס הזריז מנהל משחק על הפרקט, וגדול לקינגס ורצוי לרוב חבריו לקבוצה, דורש טוב לקבוצה ומסירותיו דוברות שלום כשהן מחולקות לכולם.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מחוץ לקשת, כאשר שתי הקבוצות נשענות על זה לא מעט.

רמת עניין של משחק: B- – שתי קבוצות שקצת סטו מהמסלול המתוכנן בשבוע האחרון ואיבדו את המומנטום שקדם לו.

הימור: מי בסקרמנטו יעצור את יאניס עוד לא ברור לי. מילווקי ב-21.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
168 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל ינגב את ציון

הסרבי הולך להתעלל קשה בהוקס זה סרט סנאף לחובבי הזאנר.

גם יאניס מול המלכים זה סרט סנאף.

דוראנט משחק או עדיין בחוץ? אם הוא בחוץ אז קליפרס למרות שיהיה צמוד לדעתי.
אם דוראנט משחק הנטס מנגבים.

פילי מנגבים

פיני
3 years ago

מעולה חיים.
הקטע עם עשרת השחקנים פשוט מבריק!
איתך בכל התחזיות למעט בוסטון. גם אורלנדו פייברוטית בעיני במשחק הזה לניצחון

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

מי זה אלטון ברנד?
זה המתמחה שמביא קפה לדריל מורי?

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

אלטון ברנד לא מסוגל לפטר נמלה
מעמדו של ברט בראון בפילדלפיה היה יותר בכיר מברנד.
מי שפיטר את בראון היה ג'וש האריס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מי שזה לא היה, הוא היה צריך לעשות את זה קודם לכן.

צ'יקו
Admin
3 years ago

צהריים טובים
נפתחה פלטפורמה נוספת להופס בטלגרם.
מוזמנים להצטרף ולהתעדכן באופן רציף!

https://t.me/hoopscoil

p
p
3 years ago
Reply to  צ'יקו

היי צ'יקו
אשמח לשמוע מה ה channel כולל (כלומר, איך ממשת/ם האם ידני או בצורת קוד)
בעבר היה לי תכנון והתחלתי לעבוד על בוט שיפרסם אוטומטית קישורים, אם זה עדיין רלוונטי ויכול לעזור
המייל שלי gnomon84@gmail.com

וניל טרופי
וניל טרופי
3 years ago

יום ראשון מעולה, אם מילווקי מפסידה היום יהיה בלאגן. טורונטו פילי יהיה מעניין, קליפרס נטס עם או בלי לואד מנגמנט?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מעולה חיים, אחלה פורמט.
.
קליפרס נטס יהיה מעניין, לפחות על הנייר, שתי קבוצות שאף פעם אי אפשר לדעת מי יעלה אצלן לשחק…

עידו גילרי
Admin
3 years ago

אפשר לדעת בינתיים שדוראנט לא…

צ'יקו
Admin
3 years ago

אחלה פוריםשפיל. יצירתי ומדויק.
תודה!
אחלה משחק בשעה המוקדמת

ברבור שחור
ברבור שחור
3 years ago

שאלה שהייתי מעוניין לשמוע את דעתכם
מה התקרה של ג'א מוראנט ?

צ'יקו
Admin
3 years ago

מזכיר בהרבה אופנים את רוז – בגרות, אתלטיות, חוכמת משחק ואקספולוסיביות.
בעיני הוא מסוגל לקחת את ממפיס לגמר דוגמת אלן אייברסון, נקווה שיהיה לגה יותר עזרה מאשר לאייברסון

Jonathan
Editor
3 years ago
Reply to  צ'יקו

אנשים כל הזמן מדברים על חוסר העזרה של אייברסון אבל אני לא זוכר את זה ככה. באותן שנים קבוצות כאלו היו נפוצות – המון נגרים שמרביצים ומישהו אחד שמייצר נקודות. אולי זו הייתה פרשנות לא נכונה של מאמנים לבולס של ג'ורדן או לאליפות הראשונה של יוסטון…

Dor
Dor
3 years ago
Reply to  Jonathan

אתה לא זוכר נכון ג׳ון, בממפיס היום יש הרבה יותר כישרון מפילי של תחילת שנות ה 2000. כמות הנגרים שהיתה שם זה מפעל פרגולות

Jonathan
Editor
3 years ago
Reply to  Dor

לא זוכר את פילדלפיה ככשרונית. זוכר את שאר הליגה נגריה עם קלע או שניים. היו אז קבוצות פלייאוף שהיו להן רק שני שחקנים שקלעו בספרות כפולות כל ערב… זה גם לא היה דווקא בגלל מחסור בכשרון. באמת האמינו אז בהגנה ויאללה מכות.

ירון, החלום
ירון, החלום
3 years ago

בס"ד
תודה רבה, אדיר!!!
אהבתי במיוחדת הפריוויו של הניקס

Jonathan
Editor
3 years ago

תודה על הפריוויו.
מי עוד מול סלטיקס-פליקנס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

אני מתייצב אחרי שהיונייטד סמירקקה את ניקסל ומילאן סמורקקה ע"י אינטר….
יום עסל עם בסל, נראה את הסלטיקס יצליחו לעצור את הראשון לציון.

צ'יקו
Admin
3 years ago

בוסטון בריצת 24-10 מאז פסק הזמן של סטיבוט. דר רזי, יכול להיות שיש לו בינה מלאכותית?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  צ'יקו

זה משחק שסלטיקס צריכים לקחת. בשביל מה היה צריך לפול לבור בשביל ליצר ריצה? כשההגנה לא משהו אז מחליפים תוכנה ונותנים הוראות חדשות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אולי יש פה לינקים שעובדים?
הלינדים שלי נתקעים במקרה הטוב…

Jonathan
Editor
3 years ago

גם אני נתקע כל הזמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

תעשה ריסטארט

Jonathan
Editor
3 years ago

כרגע זורם

פיני
3 years ago

היכולת של בראון לייצר הרבה מאוד נקודות במעט זמן, היא יכולת שאין להרבה שחקנים בליגה. והוא הצליח לזרוק פאקינג 11 זריקות ברבע…

רועי ויינברג
Admin

פתחתי בירה בתחילת הרבע השני. עד שאסיים אותה יהיה 20 הפרש

צ'יקו
Admin
3 years ago

תן המלצה לבירה שמתאימה למשחק הזה

רועי ויינברג
Admin
Reply to  צ'יקו

אמבר של אלכסנדר, אחלה של בירה. נפתחה בעיקר כי היא הייתה היחידה שבמקרר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  צ'יקו

תנסה את הדובים
לא תתאכזב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אתה מאד אוהב את הסלטיקס…..

Jonathan
Editor
3 years ago

ההתקפה של הסלטיקס באמת לא זורמת. מנצלים את ה-24 שניות כשכל השאר עומדים ומסתכלים ולא מנסים לעשות משהו.

Jonathan
Editor
3 years ago

וקמבה עושה שטויות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

קמבה עם עוד איבוד מטומטם.
בכלל ב 10 המשחקים האחרונים יש לו יותר מדיי כאלה. יותר מלטומטום J.

Jonathan
Editor
3 years ago

גם בראון לא אינטלגנט הערב.
לפחות קמבה כבר מוציא תוקף 2 מבול.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

נכון
בכלל יש הרבה יותר איבודים לדעתי מאשר לפני 3 ו 4 שנים. אז הסלטיקס קלעו פחות אבל שמרו הרבה יותר טוב. מה קרה לדיפנס של הסלטיקס? נעלמו עקבותיו…

Jonathan
Editor
3 years ago

דווקא עשו עבודה על זאיון.
אבל בהתקפה זו קבוצה שחייבת פליימייקר אינטלגנטי. איכשהו ההתקפות יותר זורמות כשטייטום מתחיל אותן מאשר כשקמבה. לא מזלזל בקמבה.. יכול להתפוצץ על כל קבוצה – אבל הוא פשוט לא מנהל משחק מרשים מידי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  Jonathan

צודק
איפה במבה ואיפה ביסלי פיקנטי, זה כמו להשוות בין קמבה לבראדלי ביל.

רועי ויינברג
Admin

הבירה נגמרה על 17 ו-3 זריקות עונשין של טייטום. נסתפק בזה

Jonathan
Editor
3 years ago

הסתכלתי עכשיו בסטטיסטיקות בגוגל הרננגומז (מקווה שזכרתי את כל האותיות) כבר עם 10 ריבאונדים. אבל זה בגלל רצף החטאות מקרוב שהיה לו קודם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סטיבנס הניררר-דםםםםם. השלשה הזו של טינגרם היתה צפוייה, אז למה לא להרים קול להידוק השמירה?
יורדים בפלוס 16 במקום בפלוס 19, שטויות. נדבר בסוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

והפעם ציטטות להשגג הוויחר
"אנחנוו נעבוד כמו חמורים, נחסוך, ואז יבואו העוברים והחירשים עם החצ'קונים, ויקחו הכסף מהכספוחור!!!"
ונסתפקק בעוד אחד
"אני כל שבת, אפילו אם יוצא יום שלישי, שופך קילו שמן בבית הכנסת לכבוד ההצלחה של בית"ר"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

🙂

אור
אור
3 years ago

קדימה סטיבוט, עכשיו זה הזמן להוריד את הרגל מהגז ולתת לפליקנס לצמצם כדי שלא ירגישו רע עם עצמם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  אור

סבלנות, ב 5 דקות האחרונות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

והנה עוד איבוד כדור של טאמבל ווקר…
טיפיקל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לפחות הוא לוקח טיימאאוט העגל. אולי יצא מזה 2 נקודות.

פיני
3 years ago

תכלס דוק, סטיבנס שוב הוכיח שהוא יודע להכין את הקבוצה… הפליקנס קבוצה התקפית מצויינת והוא הצליח להגביל אותה בכלל ואת זאיון בפרט (עוד לא בדאבל פיגרס, 3/10 מהשדה), כשמגיע, מגיע.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  פיני

שיתקו לחלוטין את זאיון, הוא חייב לפתח קליעה מ3 כדי שיהפוך לבלתי עציר, הבעיה שלמרות האתלטיות שלו והסיומת האדירה הוא גמד יחסית.

פיני
3 years ago

הוא בגובה של ג'ורדן ואותו לא ממש הצליחו לשתק…
באמת יש לו בעיית קליעה מרחוק, והוא נראה לפעמים אבוד בהגנה.
הוא צעיר ויש לו הרבה מה ללמוד ולהשתפר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  פיני

נכון עד כה. הצליחו להקטין את התרומה שלו. בוא נחכה לרבע האחרון לפני שנסכם.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אני לא מדבר על כך שזאיון הוא בין המגנים הרעים בליגה, זה שבעבריות זה זיון לא אומר שהוא צריך לפתוח רגליים ככה…

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מה שכן מצחיק לראות את זאיון שהוא מתעורר, כמו דוב מרקד הוא רץ לטבעת בכזאת עוצמה וכוח טריסאן תומפסון שניסה לשמור עליו רץ על נפשו, עם הסוס זאיון פוגע בך בכניסה לסל עם הכוח שלו הוא גומר אותך .

פיני
3 years ago

ואין ספק שהסלטיקס סיימו רע למדי את הרבע, אבל הם שולטים במשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

השופטים הבני זונות מוכרים את הפליקאנס זרקו את רדיק ונתנו 2 טכניות לפליקאנס… לא נותנים להם להיכנס לקצב

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קדימה פליקאנס, ראיתם את הדאבל שהביאו על טייטום נותנים לפרציורד לנצח את המשחק זאיון עם ריבאונד אלוהי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אור בשבילך ובשביל אידו, הבוט עושה לפליקן גסטה ולא מחכה ל 5 הדקות האחרונות…..
איזה חמוד?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הבוט הוביל כבר ב 24 באמצע הרבע השלישי, עכשיו יש עוד 8 דקות לשחק ורק 5 נקודות בפער.
איזה חמוד?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

תראו את הדאבל טים שעושים על טייטום, מזל שהרובוט על הקווים לא לוקח טיימאוט ורק עכשיו הכניס את בראון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אהבתי את רק עכשיו הכניס את בראון…
כל כך הרבה טעויות יש לו שהסלטיקס יצטרכו למצוא ומהר מישהו טוב שיתקן את הדברים הטובים שהוא יצר וקלקל…

פיני
3 years ago

רק התלהבתי מההגנה על זאיון…

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

5 הפרש קדימה פליקאנס, טנ״ש רואים מה זה דאבל טים איכותי

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

איזה חלש הרובוט כמנהל משחק זה לא להאמין, עושים דאבל על טייטום והוא נותן לפרציורד ולתייג הנגרים לנות לנצח בשבילו ומכניס את בראון אחרי שכל ההפרש נמחק, בין מנהלי המשחק הרעים בליגה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יפ
וגם אני וגם מנחם אומרים את זה בשנתיים האחרונות.

פיני
3 years ago

וגם הארט מתעלל בתלתנים..

רועי ויינברג
Admin

בראון לא נראה בריא

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

כן שבר את כל העצמות בגב ועבר ניתוח לכריתת רגל, יש לו משחק רע לא היה בריא היה יושב בבית

רועי ויינברג
Admin

אף פעם לא הלכת לעבודה חולה?

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

משחק לא חשוב בעונה הסדירה ומשחק 30 דקות הולך חולה בטח בתקופת קורונה , כן רועי כל מי שמשחק לא טוב חולה פצוע , אמרתי לך הוא נדרס לפני המשחק ועבר ניתוח לכריתת רגל

רועי ויינברג
Admin

הוא משחק רע מאוד, משהו בתנועה שלו לא נראה לי לגמרי חלק. לא כל מי שמשחק לא טוב פצוע, אפשר גם לעבור 3 תגובות בלי להגזים

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

הרובוט נותן לזאיון אחד על אחד חחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קדימה פליקאנס ענק אינגרם!!!! תפרקי את הסמרטוטים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

היי אור, אתה שם?
איך הבוט בתור מנהל משחק?
ייבש את קמבה ובראון על הספסל….
שכח מהם לגמרי ונזכר מאוחר מדיי. הם עוד קרים וכל ההפרש נמחק….
אתה עדיין מתבדח?
מאמן שהורס לעצמו ולא מתאים לקבוצה עם שאיפות גדולות.

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

הוא מחכה לרובוט ממשפחת גילרי שיציל אותו… עזוב חסר טעם דוק

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

ואן גנדי אהבל הפסיק עם הדאבל טים ונותן להארט לשמור על טייטום…

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מת על זאיון שנה הבאה הוא סופרסטאר, בלתי עציר ברגע שיפתח קליע טובה יותר, בראון נראה כמו חטיף ששמר עליו, אי אפשר לעתור את האתלטיות הזאת באחד על אחד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אפשר אם אתה פלופר.
ציון זה הדמות שצריכה לצאת כל משחק ב 6 עבירות. מתי האהבלים שמאמנים באן בי איי יבינו את זה? עוד 10 שנים?

פיני
3 years ago

זאיון ברבע מפלצתי.
אגב, הוא מזכיר קצת את שון קמפ

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

רועי ראית איזה מהלך בראון עשה עכשיו, עשית פעם דבר גזה עם שפעת פציעה?

רועי ויינברג
Admin

חשבתי שזה ברור מתמונת הפרופיל שלי, אבל אני לא 2.01 מ' שיכול להטביע כל פעם שהוא רוצה

רועי ויינברג
Admin

בוסטון הזאת לא עוברת סיבוב ראשון

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קמבה שחקן בינוני מינוס אמרתי זה לא רכז לקונטנדרית

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

עף מהיד של בראון יש !!!

פיני
3 years ago

בוסטון ברבע מחריד! הקבוצה לא רוצה לנצח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

בני זונטת מכרו את פליקאנס

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

שיפוט מכור !!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

מציון תבוא ברכה
ציון!!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

שיפוט מגעיל נתנו שני טכניות שלא היו ועוד כדור לבוסטון, טייטום עושה צעדים לא שורקים, ומצד שני גנדי האהבל נותן לטייטום אחד על אחד מול גוש הארט

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

זאיון הביא את הברכה, איזה חזק !!!! סופרסטאר

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

ציון הביא את הישועה טראסט !!!

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

ציון דחף את טריסטן כאילו הוא קרדשיאן

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קדימה פליקאנס לרסק את הנבלות!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

לך הייתה ואן גינדי יא אפס
איך.אתה נותן לשחקן היחיד של בוסטון שמסוגל לנצח את הכדור

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

כזה מטומטם עשה עליו דאבל בטים בתחילת הרבע סגר את ההפרש נותן שוב להארט לשמור עליו באחד על אחד, טמטום לא נורמלי

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

הארט לא מסוגל לשמור על בקבוק מיים אחד על אחד

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

כן אבל כזה טיפשות הרי הוא סגר את כל ההפרש עם דאבל טים על טייטום 4 דקות אחרונות הפסיק ונותן להארט שאין לו חצי מאורך של טייטום לשמור עליו באחד על אחד, טיפש זה לא מילה

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

לא יודע איך הפסיק עם הדאבל טים על טייטום, גנדי כמו רוב הליגה מפגרים תעשו עליו דאבל אף אחד לא קולע, אבל תן לו אחד על אחד מול הארט..

רועי ויינברג
Admin

יש משהו קסום במשחק בין 2 קבוצות שלא כל כך רוצות לנצח

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

ניו אורלינס צריכים שחקני הגנה
אני מוכן לתת להם את.טייבול תמורת לונזו ובלדסו

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

טייבול תמורת אחד מהם באהבה

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

בחיים לא. טייבול יותר טוב מבלדסו
לונזו ובחירת סיבוב שני כן , לונזו פרי אייג'נט והם לא הולכים לשלם לו

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

וויליאמס הרבה יותר טוב מטריסטאן, שניהם נגרים, אף אחד לא מגע בזאיון שאיבד כדור והשופטים נתנו לו עברה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אבל החיוך מקסים….

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

בחיים לא היה פאול
צ'אלנג' טוב

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

כן לא היה פאול אבל לא מבין למה לא מחזירים כדור לסלטיק חוק הזייה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

סטיבוח מתווכח עם השופטים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חגי "התותח" ניסני
Editor

איככס איזה הארכה מגעילה

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

קמבה נגע הכדור
כדור פליקנס
לא יאמן שכל החלטה גבולית הולכת קודם לבוסטון

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

שיפוט מכור מזל שיש רוויו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שני הייטרים גדולים

פיני
3 years ago

אוהדי פילי… זה הכל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
3 years ago

דוקי דוק תחת התקפה
חחחחחח

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

האיטלקי הזה של ניו אורלינס החטיא 17 לא שלשות חופשיות
שיחזירו אותו לבשל פיצות

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

שחקן פח לא יודע מאיפה הביאו אותו בטח זה אחת מאפליות המתקנות שיש לליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

וויליאמס הסנטר הכי טוב בפער שיש לסלטיק לא יודע למה הוא בקושי משחק לא רואה לא את טריסטןן ולא את טייס אתלטי של החיים, ונגר התקפי אבל אתלט וארוך

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

כי אם הוא משחק הרבה דקות הוא עושה יותר מדי פאולים
הוא פאוליסט באמה מאד גבוהה

פיני
3 years ago

סופסוף בוסטון הצליחו לייצר נקודות.
זו הארכה פשוט דוחה.
הפליקנס יורים לעצמם ברגל ועל הסלטיקס אין מה לומר

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

עדיף לשחק עם במבה במקום קמבה

פיני
3 years ago

אינגראם…

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

קמבה זה פח אשפה אמרתי אין לו מה שצריך לעמוד במשחקים צמודים גם הפלייאוף הוא חרבן שלושות חופשיות, יש אלוהים!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

גם בפלייאוף מיאמי ירדו עד לטבעת בחסימה והוא (קמבה) החטיא זריקות חופשיות.

אור
אור
3 years ago

חחחחח ברוך ניגבתי אותך אתמול ואנגב אותך גם מחר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הנה גם עכשיו הוא מחייך אחרי שהחמיץ 4 שלשות דיי פנויות ברצף….
קמבה החיוך….
לא הפסיק לחייך שיעשה את זה במקום אחר.

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

מפגרים
ציון היה צריך לעשות סוויץ'

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

קישור למשחק, מי יכול לתת? עברתי מחשב ואין לי קישורים…

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

חייבים לעשות פאול

אל תיתנו להם לזרוק שלשה

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

מי יכול לתת קישור?

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

יפה מאד
פאול מצוין

אור
אור
3 years ago

מפליא שעוד יש דברים כאלה ב-NBA

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

לא בושה להפסיד לג'וש הארט ולונזו

אור
אור
3 years ago

משהו קטן, ככה לפני השינה:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.
אגב רזי וברוך אתם באמת חושבים שסטיבנס בכוונה לא נותן לקבוצה שלו לברוח כשהפער גדל?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  אור

אור חשבתי שקנית נייר טואלט אחרי שניגבתי איתך את הפארקט, סטיבנס מנהל משחק רע. ההפסד הוא הרבה באשמתו הישירה

אור
אור
3 years ago

חחחחחחחחח צריך חומר ניקוי חזק במיוחד כדי לגרד אותך אחרי הקירצוף שעברת אתמול, אחרי שראינו שאתה סתם ממציא דברים שאף אחד מעולם לא אמר כאילו שכן כדי להתווכח עם הטיעון המומצא שלך. אני עדיין מחכה לשמוע מי רשם שגרין צריך לסחוב את הקבוצה ומתי אחרת פשוט תודה בזה שזו המצאה שלך
.
לגבי סטיבנס, נו אז? זכותי לצחוק על השטויות שרזי פולט לגביו כמו זה שהוא לא מנסה לנצח בפער גדול בכוונה, תכף תגיד לי שגם אתה מאמין בזה חחחחחחחחחחחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago
Reply to  אור

מי ממציא לא אמרת שגרין שווה מקס? שהוא הופך את ההתקפה לטובה יותר.
.
דוק רזי מדבר הרבה שטויות דבר אחד הוא לא טועה סטיבנס מנהל משחק נוראי

אור
אור
3 years ago

לא, לא אמרתי שהוא שווה מקס, וכן הוא בורג חשוב בהתקפה *של הווריורס*. חצי אתר רושם לך את זה אבל בסדר תחשוב מה שאתה רוצה.
.
אל תסיט את הדיון מזה שהמצאת טענה שהוא צריך לסחוב את הקבוצה שאף אחד לא אמר דבר כזה ועוד אתה צוחק על הטענה המומצאת שלך.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
3 years ago

קבוצות ממש נחמדות, קליבלנד ואוקלהומה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

אנחנו חזק במשחק אבל חייבים עזרה לצמד. אני נוסע לחרמון, מקווה שיסתדרו בלעדי 🤞

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago
Reply to  דה שוט

סקי?….

דה שוט
דה שוט
3 years ago

48:45 לצמד המזרחי, יאללה ברוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה טריי קירצף את הסרבי ואמביד קורצף עי הראפטורים.
יאללה נטס לנגב את המדדה הצטרפתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

זה מה שחושבת?
Up 24 Brad figures out a way to lose by sitting Kemba, Williams and Brown out too long in the 4th. 😖 And after Tatum saves Brad at the end of the 4th with 2 great shots to tie it…Brad sets Tatum up with ZERO shots in overtime after he scores 30 with his half retarded position less ball!😣
ORDER THAT SMILING CLOWN TO GET THE BALL TO THE MAN WITH THE HOT HAND BRAD!! YOU LOST THIS GAME!!!😂😂😂
…..Eight years of this JV high school shit

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ג’ו האריס הגיע יאללה שמעון תן עבודה להחזיק מעמד אני היום רק בבוקס סקור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הצטרפתי לעזור שאמט עושה בעיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באלמר מתלהב הקליפרס בריצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןןןןן איזה מלך הוא כבר לא מרקיד ישר תוקע לפנים חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגופה של דיאנדרה עם 2 גגות רצוף קיירי אהבל רציני תבזבז זמן מה אתה משחק מהר ומנגר אהבל רציני תן כדור כבר להארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בולשיט קול גג נקי של בראון על גורגי ניגב אותו באחד על אחד איזה חרא שריקה 2 זריקות מתנה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

הארדן מנגב שמעון תחזיק מעמד יאללה קיירי תן קלאץ׳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אסור לתת לקיירי הוא מחרב מס 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי מחרב תן להארדן כדור וזוז יא מעפן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בברלי חיסל את גף גרין יעני בתמימות 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי יא אפס יא בן של זונה תמסור משחק 1 על 5 ורק מחטיא איזה אפס הפסיד את המשחק לבד בברלי שחיסל את גרין הוריד שמירה מקאווי שחוגג על גופת רובינסון איזה אפס הקיירי הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי זה הmvp של הקליפרס לא רק שהנעל מחטיא הכל הוא גם לא מבזבז זמן והולך על התקפות מהירות ניצח לבד לקליפרס את המשחק טינופת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאש זה זבל טהור כדור אחרון נותנים לקיירי ובמקום לשרוף שעון מה הוא עושה זורק סטפבק מה3 וכרגיל מנגר הארדן לא ראה כדור כל הרבע למזלו דיאנדרה לקח ריב וקלע אני לא מאמין שלא נותנים להארדן כדור זה שערורייה נאש צריך לעוף הביתה היום

PhillySpecial
Editor
3 years ago

רצף תגובות גועל נפש, מוריד את רמת האתר בעקביות כבר כמה שנים. ממש חבל שזורמים איתך פה, אתה די בלתי נסבל

דה שוט
דה שוט
3 years ago

יש יש יש יש יש !!!! העגלות המזרחיות שלי ב-0:10 יש יש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם גם העגלות שלי 😂😂 לי יש גם פילי והוקס 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שןט ניצחתם הארדן מכר תוקף יפה על קאווי שלא היה תכלס חח
איזה אפס הקיירי הזה יותר טיפש מראס נאש צריך להיות מפוטר. 5 דק אחרונות הארדן לא ראה כדור רק קלינגים של קיירי ו0הגנה 1 על 5 לפחות תשרוף שעון יא זבל זורק וזורק ונותן להם זמן לחזור למשחק.
מקווה שהפציעה של גרין לא רצינית בברלי הכלב הזה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

בברלי חיסל את השושלת של אוק סיטי בכניסה רעה לברך של ראס ב-2013 אני מחזיק את עצמי לא לקלל אותו. הבן שלי אוהד את הקליפרס אז אני לא יכול לקלל אותם. קיירי לוקח בקלאץ׳ הוא לא מפחד, זה ישתלם, שמע תאכלס ניגבו את המערב בלי ננוחם. הארדן טופ-1 זאת התקופה הזאת בשנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוקס נטס ניצחו ערב כמעט מושלם חבל פילי הפסידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו דה שוט הצלחתי לעזור? קיירי נלחם קשוח נגדי אבל שרדתי את זה. הארדן היה צריך לסיים עם 50

דה שוט
דה שוט
3 years ago

שמע נתת עבודה השאירו אותך לבד פורום של בטלנים 🙂

דה שוט
דה שוט
3 years ago
Reply to  דה שוט

בצחוק בצחוק בלי היעלבויות חברים אני בהיי מהניצחון 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

איך בחרמון?

דה שוט
דה שוט
3 years ago

המון שלג קר מאוד השלג די קפוא לא הרבה אנשים כיף גדול